" Släkten är bäst !!!!"

- Det har alltid varit viktigt med släktband för mej. Men dom som varit mej närmast är borta nu. Och då har det blivit så att jag försökt leva vidare i mitt egna liv. Med MIN familj !!
 MEN, idag fick jag träffa en av mina kusiner. ...

-Hon är något år äldre än mej. Vi träffades en del då vi var unga. Hon var nog lite "idol" för mej en period. Minns att min pappa såg henne som den förebild jag behövde under mina aningen struliga uppväxtår. Vi har träffats nån enstaka gång sen dess. Och så fick vi kontakt med varann via Facebook.
Idag stog hon där i dörren till Arne Jones konsthall. En solig lördag !
Och det var så fantastiskt roligt att se henne igen. Hon som jag delar halva min släkt med...Som delat en hel del av min uppväxt.
Vi pratade länge och tiden gick väldigt fort.
Vi delade med oss av våra bilder av våran släkt...

MYCKET bra dag idag !!!!



Kommentarer
Postat av: Maija

:) Underbart att höra!

2012-03-04 @ 08:55:53
Postat av: billan

Blir så rörd, älskade, älskade vän.....så lycklig över att vi hittat varandra igen!

Bamsekramar till dig från "storkusinen"!

2012-03-04 @ 21:56:48

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0