Fredag idag !

Bra dag.
 Fast jag är på nått vis väldigt förtjust i torsdagar !!! Kanske på samma sätt som jag gillar den här tiden på året. Då vintern snart ska bli vår. ALLT är kvar !!! På torsdag har inget av helgen varit än....

Barnen har lagt sej, gubben ser på film i rummet bredvid och jag sitter här och har det bra. Har pysslat med hästarna ikväll. Lilleman släpper päls allt vad en Lilleman kan....Han är väldans trevlig att umgås med den hästen.
Jag har tre bilder som VILL bli målade och det gör jag gärna !!

Imorron ska Emilia till en kompis, Irma o Anton ska på badkalas för kusin Erik,Anton ska till sin kompis Lukas o sova över sen.

Snart ska jag lägga mej o somna till nått sevärt/sovvärt program på Tvn. ( ÄLSKAR att ha en TV i sovrummet !!) Och med fönstret ÖPPET !!!

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0