Tyvärr går helgerna lika fort som veckorna nuförtiden.....

Idag "lurade" vi barnen lite.
Vi hade sagt att vi skulle åka och bada på Storsjöbadet i Östersund på söndag. Men vi bestämde i veckan att åka idag, lördag istället. Så vi väckte dom vid 9 tiden och sa att " Hoppsan, vad snabbt lördan gick !! Idag far vi o badar..

Nåväl, det blev ett par intensiva timmar på badet. Dum som jag är klev jag i den VARMA bassängen ganska tidigt , och sen var det lögn att övertala min kropp att ge sej ner i det IS-KÖLD-FROST tempererade vattnet igen....

Men barnen hade buskul och verkade faktiskt nöjda då vi packade ihop oss.

Var in på Granngården och köpte lite "Ryktdon" till hästpojkarna. Köpte en varsin grimma till dom oxå. Tyvärr var Ormurs för liten..

Pratat JULPLANERING med Lina !!! JUL ??????????

Imorron blir det Hästdag. Anton är så kär i hästarna....( Tjejerna oxå, men det visste vi ju !!) Han pysslar o borstar, går ut i hagen på morronen i mörkret för att hälsa på dom..Skön kontrast till all STAR WARS aktivitet som " styrt" hans fritid en tid.


Kommentarer
Postat av: Ewa

Va härligt med bad å hästar!! Skönt att höra att de är fler än jag som julplanerar oxå!! =)

2011-10-22 @ 23:58:03
URL: http://muwel.bloggplatsen.se
Postat av: KarinWalker

Hallå där, vad kul att du tittat in på min blogg! Jag visste inte att du bloggade och det tog en stund innan jag förstod vem du var. Det måste vara roligt att ni är matintresserade båda två och dessutom har ni det som jobb....det drömmer jag om!

2011-10-23 @ 17:35:10
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0