Världens överraskning !!!!!!!!!

I lördags sa Ulf att han skulle åka och jobba några timmar. Tjejerna hade åkt till sin pappa och jag var för ovanlighetens skull alldeles ensam ett par timmar. Jag gick på promenad med Olivia och stökade kring i huset och hade det ganska tråkigt........När så Ulf kom hem och jag tittade ut genom fönstret såg jag Lina, Miranda o Leo !!???? Jätteglad blev jag och tyckte att det var en rackarns rolig överraskning att han Tjuvhämtat dom i Matfors.
Fem minuter senare ber han mej PACKA ?????...............Aningen förvirrande. Han sa inte till vad utan tipsade bara lite om vad jag skulle ta med. Så det var bara att försöka följa hans instruktioner. En kvart senare satt vi i bilen på väg mot Sundsvall.( Lina hade alltså anlitats som hundvakt medan vi var borta) Vi stökade runt i Birsta ett tag, åt lite och sen åkte vi vidare. Jag utan minsta aning om var vi skulle....
Vi åkte genom stan o så bar det iväg upp mot Södra berget !!



Och då fattade jag att det var DIT vi skulle. MEN, nästa överraskning var att

UNO SVENINGSSON uppträdde på kvällen !!!!!!

Jag tycker så himla mycket om honom. Och hans musik har betytt en hel del..



Så efter att vi landat i ett kanonrum på hotellet och softat där en stund gick vi ner i restaurangen och åt en Kalas-supè.


                       -Meny-

Skaldjurscheesecake med hummergelè.

Helstekt Fläskfilè med potatiskaka och Vitlökssky
.


Och sen Unos fantastiska musik efter det....





Tack, älskade Ulf !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Men vilken alldeles underbar sambo du har!! Jag säger bara.. Kärlek <3

2011-02-21 @ 13:46:06
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/
Postat av: Maija

Såna överraskningar sparas i hjärtat - räcker längre än en chokladask!...

2011-02-21 @ 23:56:19

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0