Jag är ju inte den som.....

,,,filar och polerar naglarna mina !!! Eller bryr mej så värst mycket om ifall ögonbrynen mina växt sej vilda..
MEN, idag så hamnade jag på en LEKSAKS/SKÖNHETSMEDELSBUTIK då tjejerna skulle köpa present till en kompis. Och där hadde dom minsann EXTRAPRIS på underlagskräm. Och jag tänkte att man borde väl kanske unna sej en underlagskräm...
Sagt o Gjort !!
Och när jag väl kommit till detta beslut och gick ut ur affären så kände jag att DETTA skulle ha en avgörande betydelse för mitt fortsatta liv. Jag hade LÖSNINGEN på alla eventuella ÅLDERSBEKYMMER i min hand..



      FÖRE.....                                            EFTER !!!!!!


Jag ska prova imorrn......



Kommentarer
Postat av: Lilla H

Haha ja underlagskräm tar hand om allt!

2011-02-05 @ 12:28:26
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahaha! Men du är ju SÅ jävla söt på den där första bilden.

2011-02-05 @ 13:21:59
Postat av: Marie

Du är då för underbar du, tycker också du är så jävla söt på första bilden! vem fan behöver underlagskräm när man har en personlighet som är fantastisk!?

2011-02-07 @ 13:34:04

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0