Min lilla IRMA fyllde 13-år häromdan....

För tretton år sen skulle jag bli mamma IGEN !!! Lina o Hanna var på väg att bli tonåringar och jag levde med han som är Irmas pappa. Han skulle bli pappa för första gången. Det finns kort på mej från dagarna alldeles innan hon föddes. Jag var FET som en fet Flodhäst !!! I röd pyjamas genomled jag dom sista dagarna...
Min mamma hade dött alldeles efter att jag fått veta att jag hade en blivande bebis i magen, och det var många mixade känslor dom månaderna jag var gravid. Iallafall så var det en HELVETES barnmorska som vi blev tilldelade oss under Irmas födelse.  En PLÄTTHÄXA av rang......
Men lilla Irma kom ut till oss till slut.



Finaste lilla vännen !!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

13 år :-O Å nej, då är det alltså längesedan jag hade henne på dagis då :(

Men såklart GRATTIS till henne!!

2012-01-02 @ 15:30:22
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0