Nu stampar vi av mot nya tider !!!!!

Och lägesrapporten är denna...

Vi har spikat lite utvändigt på huset. Vaknade en morron o tänkte att " Men va Fanken, hur svårt kan det vara !!??? Och Ulf och jag började i en varsinn ända.
 Och vi mätte, sågade , SVOR och spikade.... Kändes kul !!

Lilla ( STORA) hunden är mer än lovligt vild !!!  (Hon mäter 60 cm i mankhöjd nu vid sex månaders ålder. Tror att hon är ganska stor...)



Här är jag, barnen o Olivia på skogspromenad. Hon älskar oss allihopa. Så pass mycket att hon " vänder ut o in på sej" varje gång nån av oss tittar på henne. Men hon är alldeles underbar !

Mitt kära arbete är lika fantastiskt roligt fortfarande. Att få jobba på en liten skola där alla bryr sej om varandra är så FINT !!

Jag har haft ont i halsen i en månad nu....Funderar på att skaffa protes !

Den första snön har kommit. Och i och med den börjar tankarna på årets Jul komma....
Saken är den att Irma, Emilia o Anton inte kommer att vara hemma den här julen. Dom skall åka med sin släkt på pappas sida på semester till Spanien veckan kring jul. Jag är väldigt glad för deras skull men kan inte riktigt se hur julen ska bli ytan dom. Vi , Lina o Hanna håller på att försöka planera nått slags firande utan dom. Sen tar vi ett riktigt firande då dom kommer hem !!

Nu ska jag hitta nått att äta och sen ska jag se på Idol !!! ( Vet inte riktigt varför, då jag inte är särskilt engagerad i år.....!? )

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad skönt att du är tillbaka igen!! Har saknat att läsa dina inlägg här :)

Förstår att det måste kännas konstigt att inte fira julen med alla barnen! Men de får det säkert toppen!

2010-10-22 @ 18:21:35
Postat av: Marie

Finaste, jag har tänkt på dig så mkt, förstår att det känns konstigt. Jag ska ta hand om dina fina barn på jul och se till att de har riktigt roligt! Och så ringer vi till dig på julafton! Kram

2010-10-25 @ 11:17:40
URL: http://www.mwothw.com/blog

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0