Har landat efter en jobb-helg nu !!!

En bra helg.

- Igår då jag kom hem var det GRÄSKLIPPNING här !! Ulf hade sökt fram gräsklipparn o skrämt igång den..

FÖRSTA GRÄSKLIPPNINGEN !!!!!! Det är lite speciellt...

Jag tog över den sysslan då Han grabbade tag i röjsågen istället.

Våran gräsklippare o jag hade vissa samarbetssvårigheter !! ( Hur svårt ska det va att som Gräsklippare KLIPPA Gräs......?? Även om man är född på JULA...)

Jag tänkte väl att vi som ett TEAM skulle kunna hantera våra vildvuxna gräsytor ..Och göra dom till GOLFBANE aktiga områden !!

Det funkade inte så !!!!!

Jag styrde maskinen o maskinen DOG..... Gång på gång !!
Samarbetssvårigheter ....Jag VILLE men INTE Han/Hon !! ( Vilket kön har Gräsklippare egentligen...)

Nåväl !!

Vi bråkade oss igenom en del av gräsytorna ..Och det var härligt att känna doften av nyklippt gräs !

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0