Jag e ju faktiskt ganska Hugaligen Gammal !!!!

Jag är 50 år, bevisligen o ganska nöjd med det...Och för inte så himla länge sen upptäckte jag FACEBOOK. Och det har varit roligt hit o dit. Hittat vänner o en hel massa bekanta....
Men nu i kväll hittade /såg jag nått som faktiskt hade betydelse....

Ett Foto från FÖRR !!!!



Blev alldeles förstummad.....

Här är vi ju, vi som började skolan o gick i skolan. I sex år innan vi hamnade i olika klasser i högstadiet.

Jag har ALDRIG sett det här fotot innan. Men det är inte alls svårt att sätta sej in i det ögonblick då det togs.
Vi lekte i snön o vi är glada o plötsligt sa nån att vi skulle ta kort !!!!!

Det blev en Flash Back resa tillbaka i tiden som hette duga.
Så, Facebook är väldigt Bra !!

Och Tack till dom som delar med sej av MINNEN.....


Kommentarer
Postat av: lina

men jaha. vem är du då???!!! den i grön mössa va? eller i vit? (eller rosa eller blå :)) BERÄTTA!

2010-02-24 @ 10:45:56
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0