Det går framåt med en himla fart....

....på SKOLAN !!!!!!

Jag håller av naturliga skäl mest till i KÖKSREGIONERNA.



Och visst är det saker kvar att ordna. MEN, det är väldigt LÄTT att tänka sej hur bra det kommer att bli !!



Ett nytt diskrum !!



Som " Kakel-mästare" Christian gör hur bra som helst !!



Jag har möblerat en del med "detta" idag. Haft en hel del Telefonarbete....
Hantverkare kommer o går och det finns en stor Glädje i hela HUSET !!

- Jag ser mycket fram emot när mina små Gäster kommer. Och jag känner ett STORT ansvar...
Jag kommer att göra mitt yttersta för att dom ska tycka att maten är bra.
 Och jag VILL verkligen att Matsalen skall vara en plats där man känner sej Välkommen !!!

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0