Varit i Sundsvall o shoppat idag !!!

Barna mina växer som Ogräs och då krävs det nya kläder. Vi har haft en trevlig dag idag ( Mamman höll sej ifrån att bli stressad...)
Vi började lite lätt med Skopunkten !! Inhandlade vårskor till alla tre ungarna utan att känna av allt för stora hål i plånboken. Sen blev det Rusta !! Där införskaffades Schampoo o andra renlighetsprodukter..
.
Hungern blev svår o vi bänkade oss vid ett bord på Birsta Citys mat-hak. Vi valde Kina-mat. Två tuggor in på min tallrik kände jag en klar smak av SKÄMD mat.....Sa inget till Uffe som åt samma. Körde slalom med gaffeln en stund för att undvika det jag kännt....När vi ätit klart sa jag detta till Uffe o han hade känt samma !!! Då var det bara att vänta på en ev. matförgiftning som inträffar inom 8 timmar efter att man ätit nått dåligt !!
När vi reste oss från bordet SVOR jag att " Jag kommer jävlar att ta kontakt med dom om jag blir sjuk !!!! Uffe sa: Du kan ju skriva på en servett !!!

DET gjorde jag en gång då vi ätit på Max o " kökschefen " där betedde sej så himla illa mot personalen...Jag skrev på en servett vad jag sett o vad jag tyckte om det !! Daterade o skrev under. Lämnade över servetten till en av dom som jobbade där o bad henne lämna den till hennes chef. Tror o hoppas att den Bitchen fick sej en tankeställare....

Nåväl, vi blev inte sjuka !!

Sen rantade vi runt o hittade en massa kläder !! En värsting Barbie o en värsting "Rosa-Lackväska-med-fransar o nitar" en Luftsprutsbössa med Skumpilar ??? Barnen blev glada o vi blev glada....

Ulf hittade kläder, jag hittade handdukar o  röda tavelramar.

Kommentarer
Postat av: hanna

Låter härligt! Ni skulle ha svängt förbi här när ni ändå var i stan. Jag hade kunnat bjudit på en varsin saftig magsjuka åt er allihopa!

2010-04-27 @ 22:11:51

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0