Det är ju lite som det är med att blogga........

Det är som en officiell Dagbok !!!!

Man skriver om saker som man tänker på eller som man tänkt på....

Man ser att man har en liten men Kär skara som kollar den, och man blir glad för kommentarer.

-Sen kan det bli så att sånt man skriver gör så att vissa blir så till den milda grad upprörda att dom gör allt vad dom kan för att få mej placerad på Ånges torg iförd tjära o fågeldun....

Men jag har inte skrivit under några sekretesspapper som säjer att jag inte får " röja" vad som skett  under min tid som anställd inom Ånge kommun....


...så, Min blogg är MIN blogg !!! Här kan jag skriva om allt som berör mej. Och det tänker jag fortsätta med....

Håll till godo !!!!!

Kommentarer
Postat av: Maija

har sina risker dock, om man trampar folk på tårna - väns kompis blev av med jobbet (hon trivdes inte och bloggade om lata kollegor, vilket kackalorum det blev! stort, privat företag, men sura arbetskamrater snokade rätt på hennes blogg - fast jag tror hennes liv blev bättre på kuppen, nu har hon utbildat sig till massör... :D )

2010-04-17 @ 19:17:54
Postat av: Maija igen!!

men.... hur var påsken då???? berätta! berätta!! vill höra om all mat, alla lyckliga godisätande ungar... :D

2010-04-17 @ 19:19:54
Postat av: Maija

vuxna Hedemorahöns: sorry, vet inte, men på Trädgårdsmässan hade Nina Östman från Alfta, Hälsingland H-höns med sej, http://www.ninae.se/pallars/

hon har skrivit Hönsboken också...

2010-04-20 @ 18:08:01
Postat av: Marie

Helt rätt, man ska skriva om det man vill och inte hålla på och hymla. Din blog är äkta och fantastisk och jag gillar den skarpt!

Fortsätt precis som du gör!

2010-04-27 @ 15:42:44
URL: http://www.mwothw.com/blog

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0