SIGNE har blivit mamma !!!!!!!!!!!!

Vi har väntat o väntat.....Visste ju inte alldeles säkert när hon mötte Katten KATT ??
Hon har sista veckan bara legat på golvet i köket o sett LIDANDE ut..I eftermiddags ville hon ligga o gosa med mej i soffan ( Det har hon inte gjort på lääänge..)

Iallafall så , när vi skulle laga mat ikväll så reste hon sej upp o skrek till. Jag pratade med henne o hon sprang upp på övervåningen o in i tjejernas garderob. Jag gick ner igen. Hon kom efter o visade tydligt att hon ville att jag skulle följa med upp igen... Det gjorde jag men gick ner igen då hon lagt sej till rätta i garderoben. Men hon kom ner igen o KRÄVDE att jag skulle med upp. Och när jag satte mej på golvet utanför garderoben la hon sej tillrätta !! ( Mycket RÖRANDE att hon ville ha mej med..)

Sen följde en o en halv timme av värkar för lilla blivande Kattmamman.....Jag lugnade henne så gott jag kunde o hon verkade lugn av det.

Sen hände DET !!!!!  En liten rackarns katt föddes....Och lilla Signe visste precis vad som skulle göras. ( Äta upp efterbörd stor som en kattunge o så..URK !!)

Sen föddes tre kattungar till....Och lilla Kattmamman har "städat" o pysslat om sina små som bara en Kattmamma kan !!

Jag bäddade rent i hennes " lägenhet" och nu är hon så LYCKLIG....

Grattis, SIGNE !!!!


Kommentarer
Postat av: lina

men åg va fint. men jag ser bara tre, ser ja fel eller vad?

2009-11-18 @ 23:11:44
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0