Lilla Signe är så himla GRAVID !!!!!! ( vet att det heter dräktig....)



Jag säjer gravid därför att hon beter sej ungefär som jag när jag varit det...( Och mina äldre barn kan vittna om sanningshalten i mina liknelser)

Hon är arg som ett Bi !!
Hon äter ALLT !!!
Hon tar trappen upp till övervåningen i etapper !!!
Hon går från kattlessen och kattgråtmild till skogs-vild och rosenrasande på en sekund.....
Hon behöver inte som jag tjugo mjuka kuddar ( som placerades på väl valda ställen) men väl en TRÖSKEL att vila sitt huvud på när hon ska vila !!!! Rackarns om det står grejor ivägen....

Kamrat Tage som hon har ett slags vardagligt, lugnt dotter/morbror förhållande till i vanliga fall har fått agera substitut-blivande fader o orsak till hennes besvär den sista tiden. Och har fått ta emot allt vad det inneburit...

Lilla Signe-gumman .
Vi har ikväll känt hur det buffat o bökat i hennes lilla mage.
( Hon har förresten TVÅ tuttar där det ska vara EN ????)

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0