Känns konstigt det här att jag......

......inte får fortsätta planera vidare i mina tankar i ämnet " Hur pass bra kan vi göra maten för gamla människor som nu bor i ett äldreboende där vi lagar maten till dom ".

Jag arbetar ju inom Kommunen o i den sker varsel enligt den turordning som är att SIST IN-FÖRST UT. Och då har det absolut ingen betydelse hur verksamheten fungerat , eller vad som åstadkommits....

VI har genomfört att gå ifrån Halv/Helfabrikat till att laga ALL mat från grunden, och VI är ett arbetsteam som hela tiden stävat efter detta ....

Det pratas i korridorer om att jag arbetat där på grund av att jag( Kock) och Ulf ( Kostchef) är ett par........

Lite lessen blir man allt !!!!!

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0