Det dök upp en bild på Facebook .....



Och det e jag i bildsalen på Fränstaskolan !!!! Jag jobbade som bildlärare där .......
En GO elev som heter Erica Argården hade lagt upp den.
Och jag blev så GLAD !!! För det är en bild som jag aldrig sett och som tog mej tillbaka till en tid i mitt liv som var så FANTASTISK....
Jag blev anställd som bildlärare men kunde väl aldrig tro att det jobbet skulle ge mej så mycket....
Jag träffade o lärde känna så alldeles otroligt BRA unga människor under dom åren. Folk som just då gick i högstadiet...
GO-UNGAR !!!!!!!!!!!
Blir lite rörd då jag tänker på den tiden.......

Kommentarer
Postat av: lina

haha, emn vem är det där. va de så länge sen... du ser ju ut som en av ungarna ju...??!!

2009-05-13 @ 22:18:33
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0