ÅH, vad fint väder det är !!!! ( My ass....)



Det blev helt plötsligt SOMMARVÄRME !!!
Människor är sååå glada o VARMA o verkar tycka om det.....
Jag AVSKYR den här sortens VÄRME.
Det här är RIKTIGT SKITVÄDER enligt mej......

- Det kan vara så att det har att göra med att jag drabbades av Giftstruma för ett antal år sen och att en av dom vedervärdiga effekterna av denna sjukdom var att jag drabbades av en helt OLIDLIG värmekänsla ( Den infann sej även om det var -30 grader kallt !!)
Och att den känslan för värme kopplat till dom andra olidliga symtom som följer den sjukdomen gör att jag INTE kan uppskatta Sol o Sommar som andra....


Kommentarer
Postat av: Katta

Tss.. Helt ensam är du inte.. Värme är okej.. Men sånhär värme ska va mitt i sommaren.. När man hunnit vänja sig. Då den trappats upp gradvis.. Kallt i flera dagar sen toksommarhögvärme nästa dag är alldeles för obehaglig chock.. :(

På vintern kan man iaf klä på sig tills man slutar frysa. Går inte att sluta va varm på sommarn hr mycke man än tar av sig.. =(

2009-06-01 @ 00:55:59
URL: http://blog.punkslyna.com

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0