Känns lite underligt att skriva....

.....Oj, nu har det visst varit ett uppehåll i mitt bloggande !!!!
 Har ju inte så där HUTLÖST många läsare som bör få en förklaring till det......Fast jag är ju så glad för varenda en som hittar den.
Nåväl, dagsläget är detta !!!
Hanna o KNODDARNA hennes är här hemma igen. ( Och jag MYSER !!!!) Hon har hittat en lägenhet o kommer att kunna flytta in snart, och då ska vi FLYTTA in henne där ....
Hon dras dock med en ÖVERJORDISKT arbetsam f.d svärmor som häver ur sej värre saker än vad jag i bästa vredesmod skulle kunna få till........( Hon är kunnig inom sitt område ...) Det är svårt att förstå att hon tar sej detta UTRYMME i separationen mellan Hanna o barnens pappa ???????? RESPEKTLÖST....Vi DUMPAR henne !!!!!!

Uffe-vännen är sjukskriven o hemma . Han är bättre men absolut inte bra........( Svårt för en arbetsmyra att vara stilla...)

Hunden är HALVKLIPPT !!!!!

PENNORNA ligger o ler utmanande åt mej.........

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh, jag som läser titt som tätt och skrattar halvt ihjäl mig... När dina inlägg är roliga alltså och inte åt tråkiga och hemska saker... Fast det har i och för sig varit liite tunt på sistone :P Kan tänka mig att du har mkt att göra nu, sjuka karlar är inte att leka med!

2009-03-19 @ 08:39:56
URL: http://snomonster.blogg.se/
Postat av: sara

God morgon :)

2009-03-19 @ 08:43:37
URL: http://tarnqvist.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0