Vad händer i vardagen ??????

- Det e stora förändringar på jobbet o jag håller att klura ut saker i huvet för att det ska funka så bra som möjligt !!
- Det e SNORhalt i backen upp till vårt hus o det gör att man har lite ont i magen när man är på väg hem för man vet inte  om man ska ta sej upp för backen eller kana ner tillbaka o hamna i diket då man försöker sej på att bestiga denna över DJÄVULSKA backe.......( Lång mening va ??)
- I vår närhet sker skumma saker nattetid !!!!!
- Måste ta ställning till vilken skola barnen ska gå då deras skola lägger ner till våren......
- MÅSTE reda ut vår kära " LOPPCIRKUS" ( Hunden...) päls....

Jag ska åka till Största Dottern o hennes Småtussar på torsdag och jag vill åka till näst största Dottern o hennes småtussar så snart jag kan.......Tänk, att mina döttrar " gjort" fyra barn som jag får älska lika mycket som mina egna barn !!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: hanna

jaaa! kom och hälsa på oss.

Leia tjatar fortfarande om att du måste laga den där lampan. :D

2009-01-13 @ 21:08:55
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: lina

ta med kidsen och åk till dom på torsdag då...:)

2009-01-13 @ 21:25:47
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0