UFFE sa " Jag tecknar oxå.........



" Kom, får du se, sa han. Och bredvid spisen i köket visade han mej denna bild......" ÅHHHH, sa jag!!! ( Naturligtvis...) Blev så klart väldigt Glad över det tydliga meddelandet i bilden. Sen frågade jag " Vad är dom där små " böjarna" på kinderna på oss ???  " OJ, Opps , sa han det e munnar det med !!!  Det hela var ju SÅÅÅ Fint, men jag ville även fråga vad cikeln ovanför våra huvuden var ???? 
Jamen, det är en FÖRSKISS säjer han då......
( Sen säjer han " Jag har så svårt för att rita munnar, det BLIR NÄBBAR !!!!) Visste inte riktigt vad jag skulle säja då.....

HAN E BRA, MIN UFFE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Svenne

Haha!

Ja, tur han inte ritade dubbel-fittor, läste på en blogg igår att det ordet ska finnas i ordlistan...

:)

2009-01-05 @ 01:11:35
URL: http://www.tomtochode.se

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0