Tänk hur det är ändå.......



Det är söndagkväll och jag har varit ledig i tre dagar. Men nu sitter jag och LÄNGTAR till jobbet i morrn.....!!!!
Att få laga mat hela dagarna o försöka få det så bra som möjligt är det absolut roligaste arbete jag kan tänka mej. Och DET arbetet har jag...Det är körigt ibland, det fattas grejer ibland,det fattas mat ibland,  det springer omkring  "aningen tossiga små tanter " ibland som vill att man skall följa dom på toa eller åtminstonde skjutsa hem dom till nån avlägsen skogsby där dom levt innan dom hamnade i vårt hus.....Men det är oxå " tossiga små tanter" som tycker att maten var jättegod,  nån gång ibland kan man servera mat som man är riktigt nöjd med !!!  Det är så VANSINNINGT roligt att jobba med mat.

Och imorron är jag där igen i kära KÖKET !!!!

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0