Saknar mina barn !!!!!

Min tre " mindre" barn bor ju varannan vecka hos sin pappa.....Han är en bra pappa som dom tycker MYCKETom o det är ju Tack o Lov  så att vi bor nära varandra så att detta praktiska arrangemang är möjligt. Och det e så klart att jag är jätteglad över att dom lever med honom oxå......

.MEN , det är så vansinnigt svårt att bara få ha sina barn på halvtid !!!!!!!
Det är ju som att jag missar Halva deras uppväxt. Jag får bara höra dom berätta om sina dagar hälften av dagarna, bara tjata på dom att äta upp maten hälften av middagarna, bara plocka fram skolkläder hälften av mornarna, bara natta dom o stoppa om dom hälften av kvällarna........Jag har bara tillgång till hälften av alla Kramar o Pussar !!! 

Men som sagt jag är väldigt glad över att dom har den kontakt dom har med sin pappa....

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0