Bli inte rädda nu !!!!!!!!!



Det e inget farligt !!  Det är min HUND.........

När jag berättade att jag " blivit med" en Briard sa en del " Ha,ha !! Jasså, du har skaffat en sån där hyperenergisk studsande Hårboll du ???? Du kommer att bli galen.....

Två år senare kan jag svara att " Jag skaffade mej en HYPERENERGISK studsande Svart HÅRBOLL, jag !! Och visst håller jag stundvis på att bli GALEN !!!!!!! ( Tänk så rätt folk kan ha......)

Och han ÄTER upp allt som går att äta upp. Och han är aaaaningen reserverad mot främmande !! Han är ett stort PAIN in The ASS för kattstackarna.....MEN han är VÄLDIGT morgontrött. Det är inget " Upp o Hoppa , matte, vi ska ut o kissa där inte. Han kan sova till tolv om han får....DET är väl ett förmildrande drag ??

Men han e GOAST i världen !! Alldeles vansinnigt VANSINNIG bitvis....Men en Svart Lurvig Bästa Vän !!!

Kommentarer
Postat av: Maija

Hundar som sover länge på mornarna är rara hundar!!!

Jag blev nyfiken för jag känner ingen briard, däremot en kompis coola bouvier-kille ( http://hem.bredband.net/lupavarg/bouvier/ ).

Fenrir drar sej inte för att stjäla mackor eller kakor ur händerna på små barn (eller vuxna med för den delen, om man råkar sitta och prata och tänker på annat)... Dessutom tror han att han är en chihuahua och vill helst sitta i knät på matte...

2009-01-06 @ 12:02:55
URL: http://tantelin.livejournal.com/
Postat av: Saa

I den här rutan kan man skriva en kommentar om man har lust. Det är inte många som vet om det.

Prova gärna.

2009-01-07 @ 14:05:41
Postat av: Linnea

Men tjenis! Hitta hit genom Tina blogg=) Snygg blogg!

Å vilken söt vovve!!:D



Mendu, vilken framsteg för kommunen att ni har börjat laga mat från grunden! Heja heja!

Bra mkt mer och bättre näring antagligen, och roligare för er kockar!

Hur har gamlingarna reagerat????!!!!???:D



Grymt fina teckningar du ritar, fattar inte hur du gör..=) Hur blev det, var du nå sugen å bli motivlackare? Har för mig du sa det då jag träffa dig i ånge för ngra år sen.



Kram // Fd. bildeleven, Fränsta skolan=)

2009-01-07 @ 18:01:00
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0