Det här blir en stressig dag......

Vi är lite för lite folk på jobbet idag o jag måste sluta tidigare....Ska iväg o rigga för VargensDag. Det känns just nu bara jobbigt, men blir nog bra när det e klart.
Dagarna o nätterna är fulla med oro för en kär liten/stor gumma.....Men jag känner nånstans att det kommer att lösa sej.  Jag klev upp kl.5.00 osåg att det är minus 21 grader idag oxå......Tvi vale !!!

Nåväl, nu ska tre små trötta Juveler väckas och skjutsas till dagis o skola, sen åker matlagar-utrustningen på, ärmar kavlas upp, och så KÖR VI !!!!!!!!!

Det kommer nog en kväll med lite lugn o ro idag med.....

Kommentarer
Postat av: jojo

Ohhh det saknar jag banne mig INTE!!

Minusgraderna, snöyran, kallt kallt och kallt,,,

inte sommarvärme här än men det är gröna gräsmattor, vårfåglar..



=)

2009-02-04 @ 19:31:51

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0