Söndagkväll...

Nu är det mer än lovligt lugnt här hemma...... Stora dottern o hennes två små har åkt till sitt och våra små har åkt till sin pappa. Det är en stor sorg att inte få ha dom här jämt.... Mannen min sa : Ska jag fixa nått att äta till Tv-tittandet ??  Min man e KOCK !! En riktig sån. Det han dukade upp innehöll precis ALLT jag kunde önska....Goda Ostar, Avokado, Romansallad, Kräftstjärtar, Räkor, HANS Vitlöksdressing, Pepparrotsdressing, Bebis-Morötter, färska Champinjoner och rostat Bröd.... Suck !!!!!!!













Kommentarer
Postat av: dottern, den äldre och aningen bättre

men ge mig tack!!!!



och NI ÄR INTE GIFTA. ska du kalla han din man så ska det fan bli bröllopsmiddag först...ja är mest ute efter maten..:)

2008-10-06 @ 19:50:33
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: hanna

jag är inte avundsjuk. INTE ALLS.

2008-10-06 @ 20:25:26

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0