Söndagens lunch-matlådor till våra gäster i hemtjänsten.


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Idol 2008 är i full gång! Ett program som Söderlund via sin blogg sågar ner till fotknölarna. Hur tycker och tänker du gällande Svenska Idol 2008? I det näst senast skrivna inlägget får just du chansen att bjuda på dina tankar och funderingar i ämnet. Ta nu även du chansen att dela med dig av dina tycken via att kommentera i en av de absolut störst växande bloggarna just nu. När du väl har kommenterat, så kommer kommentarssvar gå att finna i samma inlägg som du kommenterat.



Stort tack på förhand och ha en fortsatt trevlig måndag!

2008-10-13 @ 14:35:06
URL: http://www.robinsoderlund.se
Postat av: robiN

Hejhej!

Kolla in min blogg och hjälp mig gärna att klura ut en ny smart plan på hur man kan ta över världen :)

HAHA jag behöver både idéer och med-hjälpare...

Skriv en kommentar och hjälp mig med detta lilla problem…



// robiN

2008-10-13 @ 14:35:14
Postat av: lina

man kan ju tycka att du kunde smuggla undan ett par såna till mig..



svar: jo fast det är fortfarande snabbkaffe. det är skit bra. fast det är riktigt snabbkaffe nu. typ gevalia eller nått.

2008-10-14 @ 18:19:20
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken bra chef ni måste ha!

2008-10-15 @ 22:10:13

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0