Många festligheter på gång !!!

Min lilla dotter som kunde äta sju bananer på raken när hon va 4 år, stekte ägg på det viset att hon lät ägget hamna på golvet o slängde SKALET i stekpannan , hon som älskat ALLA djur sen hon var pytteliten, hon som alltid varit den allra goaste kramvänligaste lilla ungen en mamma kunnat önska sej, HON ska GIFTA med sin Henke  sej på fredag !!!!! Att dom har två underbara barn tillsammans har jag smält , det är en HELT annan sak !!! Men att lilla gumman ska gifta sej.........Vad blir jag då ??????? Att jag blir en alldeles riktig svärmor till Henke förstår jag , men vad är man lixom för slags mamma när ens barn blivit en FRU !!!??? Jag är iallafall JÄTTEGLAD och önskar dom ALL Lycka.

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0