Lite sjuk idag !!! ( FRUKTANSVÄRT SJUK........)

Vaknade i går morse o hade ont i halsen . Jag har sällan ont i halsen o e sällan sjuk....Så jag anade att det var nått jävelskap på gång !!!   Åkte till jobbet iallafall men allt eftersom grytorna kokat klart, redningarna blivit redda, fiskarna blivit bräckta blev jag uslare o uslare...Trodde ett tag att arbetsdagen skulle vara för evigt men den tog faktiskt slut. Hämtade kära barnen hos deras pappa och livet kändes lite bättre igen. Gick o la mej kl. åtta...Mår iallafall INTE bättre idag. Och jag som tänkte tömma o flytta fyra bokhyllor till ett annat rum idag....

Kommentarer
Postat av: lina

det ha du garanterat fått av oss. ja ha hållt på i tre veckor nu, utan tvekan den längsta jävla förkylningen ja haft. lycka till...

2008-10-27 @ 08:35:25
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: hanna

jag tycker att vi ska skjuta lina. hon lämpar alltid över sina hemska sjukdomar på oss andra.

2008-10-27 @ 16:58:14
Postat av: lina

men ok, ja är elak men måste ni verkligen skjuta mig??????????????

2008-10-27 @ 17:18:40
Postat av: Mamman

Jaa du Hanna , HON är SVÅR våran Lina !! Ska fundera över det förslag på lösning som du gav.....

2008-10-27 @ 17:33:21
URL: http://motivlivh.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0