Ledig fredag !!

Fredagkväll med alla " fågelungarna " samlade i boet !!  Mina tre barn bor ju varannan vecka hos sin pappa. MEN den här helgen är dom hos oss och det är så härligt !!!  Vi har ätit Nachips och ska snart se på IDOL. Jag har trixat med bloggen idag o det har varit buskul. Tänk att gamla människan lyckats lära sej både scanna och lägga in bilder här....
I morron blir det LOPPIS !! Det är nått slags samlings-loppis här i byn. Vi ( eller Uffe) ska ha ett bord och min arbetskamrat Lena ska ha två och jag ska få den stora äran att sköta ett av hennes. Undrar om jag e bra på sånt ?? Tror det...

Kommentarer
Postat av: Katta

Hehe tack! Blev överlycklig när du la upp bilder från "förr"! Tro det värmde här, så mycket underbart roliga minnen från tiden i Borgsjö! :)

2008-10-18 @ 01:59:46
URL: http://blog.punkslyna.com

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0