Kantareller o Badhus !!

Fulla huset med stora o små barn.. For till skogs med stora dottern o hennes två små barn. Jag ville plocka lite GULA / RIKTIGA kantareller till min f.d svärmor ( Världens bästa f.d svärmor.) Och jag hittade ett par eftersläntare !!  För första gången i mitt liv har jag ett alldeles eget o MYCKET hemligt Kantarellställe. Tänker gillra upp övervakningskameror i området, eventuellt minera det oxå !!!  Sen åkte vi o fyndade massor med jättefina barnkläder på "Prinssessans Garderob ", en jättefin secondhandbutik här... Och så hade vi bestämt att ALLA utom mannen i familjen skulle åka till badhuset. Och eftersom vi då är 7 st fick jag åka två ggr. Bad-Taxi, lixom....Det var bara öppet i en halvtimme till när sista gänget kom fram men vi hann ha kul iallafall....


Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0