Har jobbat hela helgen......

......och var ganska mör i går kväll efter allt vevande i alla grytorna !!! 
Fick dock ett samtal under dagen där vi fick det allra finaste beröm för sitt jobb som man kan få....Vi är tre ladies som jobbar tillsammans i vårt kök. Och det är några alldeles fantastiska arbetskamrater jag har  !!!!  Ingenting är omöjligt för dom...Det är ju i ett kök på ett äldreboende jag jobbar och kan dom här damerna hitta på nått extra för att förgylla våra gästers måltider så GÖR dom det. Det är en sån genuin omtanke från deras sida att jag blir alldeles varm i hjärtat !!  Man hör aldrig nånsin att det hinner vi inte eller ska det vara nödvändigt . Och att man sen en stor del av dagen ligger dubbelvikt över arbetsbänkarna i skratt-kramper gör det ju ännu trevligare !!   Jag älskar verkligen mitt jobb....

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0