Rätt så händelserik dag !!

När jag kom ner i morse visade det sej att HUNDEN skitit ett par liter på vardagsrumsgolvet !!!!! Det var bara att ta fram skottkärra o skyffel o MOCKA....
Jag hade egentligen ledig dag i dag men fick föra en " Ambulerande Mattants-Utryckning" till skolan här. Den ordinarie hade ramlat o brutit handleden. Det var kul ( alltså INTE att hon brutit sönder handleden, utan att jobba där...) Jag jobbade där för nått år sen. Det går 48 elever där så gissa om det är roligt att laga mat där.....
Sen ikväll har jag varit med Uffe på hans matlagningskurs. Det är härligt att se " sin alldeles riktiga KOCK " in action !!!Han kan laga mat den karln....Och roligt att se dom intresserade kursdeltagarna oxå... Sen var det meningen att jag skulle skjutsa hem stora dottern o barna til stan men se, då erbjöd han sej att göra det !!!  Han gör mej GLAD väldigt ofta.....

Kommentarer
Postat av: mammans gubbe

Det är lätt och leva med dig vid sin sida!

2008-11-26 @ 08:44:22

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0