Jag vill oxå........



......vara EN STJÄRNA PÅ IS !!!! Tror faktiskt att det skulle passa mej precis. Jag har Balansen, rör mej Graciöst, kan föra mej till smäktande toner, är Smärttålig ( har fysiska tillgångar som på ett naturligt sätt skulle dämpa dom eventuella fallen )....Jaa, jag tror att jag ska gå in för det här !! 

Jag har skridskor och isen lägger snart på sjön här nere. Ulf har en strålkastare på ställning, min arbetskamrat har ett elaggregat, o till att börja med kan jag nynna själv !!!!!  ( Jag kanske kan överraska alla till jul...)

Kommentarer
Postat av: lina

hoho, ja älskar den lilla kjolen som gömmer sig vid midjan. skitfint.

2008-11-19 @ 20:10:59
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0