Bra dag idag !!

Barnen o jag har härjat på Badhuset....!!

.Jag får lite Flash-Backs  från den tiden då jag jobbade där !! Det var kul. Minns att jag brukade ta en simtur sent på kvällen alldeles ensam i en nersläkt bassäng efter att ha röjt klart o medan jag väntade på att dom sista gästerna skulle bli klara ..
.Hur kan man leva utan BASTU !!???  Jag älskar verkligen att basta. Det fanns en tid i livet då jag hade en liten vedeldad bastu nere vid sjön. Man gick ner dit o eldade nån timme o sen packade man med sej det man behövde o satt där ensam i eldskenet. Minns ljudet  o doften av elden ...
- Uffe har omorganiserat källarvåningen i snart sagt minsta detalj.... Han e DUKTIG på sånt han !!!!!!

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0