Att klä GRANEN !!!



Nu kommer vi till en del av julförberedelserna som för vissa i min familj kan vara lite känsligt.  Det är JAG som skall klä Granen !!!!   Jag, jag, jag o ingen annan. Möjligen kan barnen få räcka mej dom saker jag sen länge planerat skall finnas på vissa grenar. Det hela skall följa ett STRIKT färgtema !!!  Silver-Blått , Guld-Rött, Vitt, Endast Guld alternativt Endast Silver.... Inga hemmagjorda saker hur välarbetade dom än må vara. ( Dom får pryda något annat än GRANEN. )
Och GRANEN skall vara stulen o alldeles riktig !!!!  För första gången i mitt liv lät jag mej övertalas att inhandla en  Tvi, tvi,tvi PLASTGRAN förra året.....Detta traumatiska gjorde att jag inte minns en sekund av förra julen. Och den BARRADE dessutom, PLASTBARRADE !!!!  Jag glömmer det där o går vidare i livet. Och i år blir det på riktigt igen.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill OCKSÅ ha en riktig. Kan du ta mina ungar några veckor så jag får ha den ifred tror du?

2008-12-09 @ 17:31:37
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: lina

menar du på fullast alvar all mina barn ska titta på när du klär granen?!?! det kan du glömma. verkligen glömma. och ja ska ta med sju stooora smällkarameller också.

2008-12-09 @ 18:45:54
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0