Det Lilla Vasaloppet med dom STORA skidåkarna !!!!

Vi hade Lilla Vasaloppet på skolan våran idag.
Skoldag som vanligt fram till lunch.
Lunchen serverades utomhus från " Pizzeria O Heliosos". Jag öppnade min pizzeria i nedersta delen av matsalen och serverade kunderna via ett öppet fönster. Iförd BLOND lockig peruk försökte jag smälla i barnen att jag anställt Olga för att sköta ruljansen. Jag avslöjades av att mitt mörka hår hängde ner där bak !! ( Annars hade dom AAALDRIG sett att det var jag..........)

Nåväl, det åts Pizza i snödrivorna och barnen var nöjda.



Sen begav sej hela gänget över till ESK på andra sidan vägen. För här skulle åkas skidor !!!


( Det är nånting rörande med barn som kämpar i skidspåret !!)



Sandra höll i Blåbärssoppeserveringen !!! Hon skötte den uppgiften galant.



Erika förbereder POPCORNS poppning över öppen eld.



Hon var bra på det !!



Det var helt fantastiskt vad ungarna ÅKTE !!! Varv, på varv...
Nu blir det sportlov och jag har en veckas semester. Ska bli Kalas. Men jag ser redan fram emot att träffa alla Goungar efter lovet.

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0