Jag ser på TV en hel del...

Vet inte om det har med min ålder att göra ( Minns att mormor min klev upp kl. 4.00 på morron) eller om det beror på annat att jag ofta vaknar vid den tiden...

Och istället för att VRIDA mej runt, runt i några timmar så knäpper jag på Tvn.
Och har jag tur är Jim o Raymond oxå vakna.....





Dom är så HÄRLIGA !!!!!

Sen är jag nästan Fanatiskt beroende av....



DJURPOLISER !!!!!!

Dom söker upp stackars djur, skjutsar dom till Djursjukhusen....Rehalibiterar dom, hittar nya hem till dom, jagar rätt på Djur-BOVARNA och ser till att dom hamnar i Domstol !! Sen får man se när dom stackars djuren blivit lyckliga igen.....ÅH, va bra !!!!

Kommentarer
Postat av: lina

fast jim är ju min.

2011-01-08 @ 22:19:59

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0