Det är ju lite spännande att Blogga......

När jag var ung skrev jag dagbok. Men den var ATTANS hemlig....
Det var verkligen BARA jag som fick läsa den..( Mina barn ska få ärva min SÄCK med Dagböcker sen....) Men nu när man Bloggar kan vem som helst läsa mina funderingar....

Och jag ser ju att vissa läser den !! Och jag får GOA kommentarer från några....Inte lika goa från andra !! Som får läsa Min DAGBOK !! Men det är väl så när man väljer att visa sina tankar. på det viset...

Iallafall så är jag himla nyfiken på vilka dessa besökare är.....Varför läser dom min Blogg ?????



Kommentarer
Postat av: Eva

Men jag läser ju din blogg!! :))

Jag skrev ett inlägg i bloggen för någon vecka sen att jag var nyfiken på vilka som läser min blogg. Tänkte att de kan ju iaf skriva VEM de är.

Pyttsan, det blev inte alls så många som jag ville och /eller trodde.. För jag vet att många fler läser min blogg än de som gjorde ett inlägg!

Hm.. FEGISAR!!! :D



Kram!! (du, det är alltid lika skoj att läsa din blogg! ;)

2011-01-04 @ 15:36:31
URL: http://kvarnvagens.blogg.se/
Postat av: Ewa

Jag nyfiken läser ju! =)

2011-01-07 @ 22:18:23
URL: http://muwel.bloggplatsen.se

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0