Dagsläget !!!

Livet känns bra just nu. Glada barn, fågelkvitter o halvbara vägar....
 Finfina barn på jobbet !!!!
Det är helt fantastiskt att få möta alla dessa ungar varje dag. Många av dom kommer ner till köket på f.m varje dag. Frågar vad vi ska äta och " Pratar lite mat"..( Av den anledningen vill jag inte ha en Menytavla i vestibulen på skolan!!)
Det händer då o då att någon smyger ner och frågar om dom kan få en macka ? Klart dom får...

Hönsplanerna våra har tagit fart igen !!
Är ganska säker på att några PULLOR går omkring här till våren....

Jag kommer med största sannolikhet vara ledig på Sportlovet !! Och i mitt huvud kommer det att innefatta en massa utomhusvistelse och Bullbak ????? Att vi kommer att vara ute kan jag tro på men Bullbak........NEE !!!!

Fick en Present idag !!! 9 timmar " Alla älskar Raymond" på DVD. Hur glad blir väl inte jag då...?? VÄLDIGT GLAD !!!

( Det hände något GULDKANTAT idag, men det ska jag skriva om i morrn, då jag har den rekvisita jag behöver !!)


Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0