Så jobbar man igen !!

Hade en veckas semester då Bebishunden kom. Jobbade en vecka sen tre veckors semester till. Och iår känns det verkligen som att jag haft SEMESTER !!!
 SOL, Sol, sol.....HETT, Hett, hett....Fullkommligt OLIDLIGT, men ändå väldigt mycket SOMMAR !!!

Iallafall så kändes det kul att jobba igen och " Svinga Stekspadar " igen... Mina kära ordinarie arbetskamrater har semester så jag jobbar med andra duktiga Köksmänniskor.

 Kära KÖKET är mer än lovligt Tokvarmt men glädjen över att få laga MAT finns där. Jag sökte fram en Halvskraltig FLÄKT ur ett hörn. Och den är alldeles VACKER och min Allra bästa vän numera......

Nu är jag ledig i två dagar !! Man kanske ska byta LACK på tånaglarna........

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0