Barnen sover snart.....

Mannen sitter vid datorn sin. Lilla Hunden sover djupt !! Katterna jagar flygfän och råttor ( Olivia satte i sej en Råtta för en stund sen, fångad o dödad av nån ur hennes Katt-familj !!) Jag " flurar runt " på Facebook. Blir glad över kommentarer från folk jag fått en NY-kontkt med...Ytterdörren är öppan. Ulf har satt upp ett myggnät där...Verkar som att det håller en del av OHYRES-JÄVLARNS-MYGGEN ute....

Bekymmren just nu då :

-Tror att kanske jorden i trädgårdslandet är för HÅRD !! Skulle blandat den med mera Mull....
- Vattnar jag Svarvinbärsbuskarna, Hallonbuskarna o Jordgubbsplantorna för lite....??? ( Nysatta !)
- Litet barnbarn har Vattkoppor o saknar en pappa som inte riktigt fungerar som en pappa......
- Behöver boka tid för kastrering av Sigge-Katten.

Glädjen just nu då:

- Tror att jag kan inse att jag har fantastiskt, fantastiska barn !!! Barna mina är det och sen har dom fått till alldeles Underbara barn själva oxå....Och dom finns alldeles nära oss o vi kan träffas när vi vill...
- Min gubbe är lite mer än lovligt BRA !!! På många sätt o vis....
- En liten Hund har kommit till oss !! Och hon kommer att bli precis den hund vi önskade....
- Gräset växer !!
- Jag har faktiskt " Landat" lite i att jag har semester o kan uppskatta den ledigheten...( Även fast det pirrar i magen över att jag kommer tillbaka till kära jobbet snart !!)
 

Kommentarer
Postat av: lina

livet glittrar onekligen.

2010-07-03 @ 10:53:29

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0