Om Barn o Barnbarn....

Min familjesituation är den att jag har två STORA döttrar och så har jag tre mindre barn. Dom JÄTTESTORA döttrarna är  24 o 23 år. Och dom mindre är 10 år, 8 år o 5 år. Och dom stora döttrarna har nu två egna barn var.....Jag lever småbarnsliv och så har jag småbarns-barnbarn oxå !! Men e jag lyckligt lottad eller ???  Man har ju hört reflektioner om att få barnbarn..: Det e sååå kul !! Men man kan ju lämna dom ifrån sej när dom skriker !!!  Och man ORKAR ju inte med barnskrik längre ......TJENA !! säjer jag.... Vill ha dom jämt !!  Om jag fick....Det e så rackarns FANTASTISKT att mina små barn fått egna små barn...

Kommentarer
Postat av: lina

haha, du kallade anton för dotter. hoho.

2008-11-01 @ 08:17:00
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0