Älskar mitt jobb !!!

Jag lagar mat åt gamla människor. Gamla människor har ätit mat väldigt länge och vet därför hur mat skall smaka !!!! Och därför försöker jag göra mitt absoluta yttersta för att deras mat skall vara gjord på bra råvaror, vara god och vacker...Vår chef är en så bra chef så han uppmuntrar o KRÄVER att det skall vara hög kvalitet på våra gästers mat !!!  Det är ett så himla givande jobb . Jag är ju ett matlagnings-freak !!  Tycker t.o.m att det är kul att koka potatis... Ge mej en Kålrot och be mej göra något gott av den...
-Min kära arbetskamrat ( som varit jättesjuk !! ) kom äntligen tillbaka idag. Så jag log hela förmiddan....Vi jobbar så rackarns Kalas-Bra ihop hon o jag.

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0