Anton kunde inte cykla...

..förrän i dag !!!!!

-Jag fick köpa en cykel till honom av min arbetskamrat Mona. Idag vid lunch kom hon med den till skolan. Alla barnen var ute på skolgården och en av lärarna skulle hjälpa honom att försöka cykla.
Anton sitter på cykeln, hon håller i där bak och runt om står alla elever...
, när hon rullar iväg honom ( på hans första cykeltur..) börjar dom andra eleverna skrika: HEJA, Anton !! En del klappade i händerna oxå.

OCH HAN CYKLADE !!!!!!!!!!!!!!

Rakt ut på fotbollsplanen, råkade köra över en kompis, upp igen och vidare.....
Vi har en mycket stolt son ikväll.

-Men vad jag ville säja var hur fantastiskt fina barnen är på våran skola. Det går ju både små, lite större o stora barn på skolan. Från förskola till sjunde klass just nu. Och ALLA umgås med ALLA !!
 Jag får se hur pojkar i sjuan hjälper pyttesmå tjejer i ettan att ta mat.Dom skjuter på fart på gungorna till dom små. Det är helt naturligt för dom små att ge en större elev en Kram närsomhelst...... ALLA , både stora o små ser varandra och hjälper varandra.

Jag är glad över att det är mina barns skola och jag är väldigt glad över att jag arbetar där.


Kommentarer
Postat av: Annelita

Men åhh....vad härligt! :)

2011-05-27 @ 20:22:07
URL: http://giraffen83.bloggplatsen.se
Postat av: Eva

Men ja, vad kul!! Heja dig Anton!!

2011-05-29 @ 00:18:34
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0