I kväll känns allt bra.....

Det är sent o jag sitter här vid datorn. Från nedervåningen hör jag hur Ulf o Anton spelar BUZZ o har kul.
Tjejerna är hos storasyster sin . Vi har hälsat på o gratulerat lillsmulan LEIA idag !! Och på köpet fick jag krama ALLA mina barnbarn......

Ulf gjorde en DUNDER-Sallad till Robinson ! ( Dom som känner till Uffes matlagningskapacitet förstår vad jag menar med DUNDER !!!)

Hanna o hennes familjs nya hem var jättefint.

Jag bor PRECIS där jag vill bo....
Med den jag vill bo med.
Alla i min familj verkar MÅ BRA nu..

Bra Tider i livet !!!!!


Kommentarer
Postat av: Maija

underbart att höra! en fin start på året :-)

2010-01-24 @ 22:09:02
Postat av: Marie

Åh vad jag blir glad för din skull vännen!

2010-01-27 @ 10:11:51
URL: http://www.mwothw.com/blog
Postat av: Daniel

Vad härligt att höra! :))

2010-01-28 @ 15:47:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0