Hanna rusar upp från soffan o skriker " Mamma, mamma.......

....det SPRINGER en man ute på vägen !!!???!!!! "
( Mannen som joggade förbi tillhörde Vatten o avloppsarbetarna som jobbade med en vattenläcka här utanför...o som funnits nere på vägen hela dan..)

Det var  jag förstog att ungen behövde ett tillfälligt miljöombyte.
Så i morse föreslog jag henne att hon kanske skulle åka till sin syster som bor där det både finns många bilar o många hus och gatulysen i nån dag !!!
Hon nappade på det MEN påstår nu i sin blogg att jag i det närmaste SLÄNGT ut dom.....SKITUNGE är vad hon är !!!!

Tror att jag hämtar hem henne o barnen hennes imorrn....
O UTEGÅNGSFÖRBUD i tre veckor ( Hon kommer att HATA att inte få GÅ UT !!)

Kommentarer
Postat av: hanna

Skrek ja.. Eller så sa jag "oj, han springer" i en lugn och sansad ton, varpå MAMMAN kastar sig upp och fram till fönstret och följer mannens minsta rörelse med en sån där inlevelse som bara en skogsbo kan ha...

2009-03-13 @ 09:09:52
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: hanna igen..

och att jag knappt hann dricka upp mitt kaffe innan du startat bilen och börjat bära ut grejjer tyder ju knappast på att du var ivrig att få mig därifrån.. neeejdå.



Och alla dina barn har en egen dörr till ditt hjärta. :P

2009-03-13 @ 09:13:15

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0