Säjer det igen " VARFÖR ÄR ALLA SÅ ARGA PÅ VARGAR ?????"



En aktiv Varg-Vän ringde ikväll o frågade om jag ville vara med o arrangera en VARGENS DAG den 4 februari !!!

-JAJAMEN, sa jag !!

Det har ju varit en ganska upptrissad vargdebatt här sen dom rackarns ulvarna gluffsade i sej en jakthund. ( Jag förstår sorgen för dom som ägde hunden, men det var jägare som visste att det fanns varg på skogen i det området .) Men jag förstår INTE hur man allvarligt kan säja att HELA vargstammen skall utplånas.............Vad har man för slags grundvärderingar då ???????
Själv är jag ganska skiträdd för att möta en Björn i skogen, men inte vill jag UTROTA varje liten nalle för det inte !!  Om jag tror att det är förenat med direkt livsfara att gå ut i skogen så får jag väl STANNA HEMMA då.

Det ska bli jätteroligt att jobba på Varg-Temat iallafall.... Återkommer säkert om det.

Kommentarer
Postat av: hanna

Den där vargen ser ju horny ut!



Men helt rätt. Vargarna ska vara kvar. Jag är ändå aldrig i skogen.

2009-01-10 @ 18:13:58
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: lina

ja rädda dom kåta små vargarna...HAHAHA!!!!

2009-01-10 @ 20:25:45
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: Mamman

SKÄMS !!!! o Vet HUT.....E ni mina döttrar ????? Eller e ni bortbytingar.....????

2009-01-10 @ 21:02:16

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0