Betällde en varsin Kebabtallrik i " Kebabtallriksresturangen".....

Ulf sa: Två Kebabtallrikar, den ena med både Tomat o Vitlökssås på.

Kebab-flickan sa: Nej, man kan inte få båda såserna för då smakar ALLT Vitlök , men det har ingen betydelse för båda är gjorda på samma grund så det spelar ingen roll ....

( Jag brukar ALLTID äta min Kebabtallrik med bägge såserna !!!)

Jag sa: Men vad sa du nu ?????

Kebabförsäljartjejen sa: Jo, jag sa att man kan inte blanda dom såserna för då smakar ALLT Vitlök...

Jag sa: Men kan jag få Vitlökssåsen i en kopp bredvid ?????

Lilla Gumman som jobbar med att sälja Kebab sa: NEJ, det kostar 8 kronor !!

?????????????????????????????????????????????????????????????????????

Fick mina bägge såser iallafall efter att Ulf framme vid kassan väste: Ge mej det då !!!!

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0