Nu drar vi söderut !!!!!!

Först Jönköping ett par dar o sen Göteborg. Det ska bli BUSKUL !!!! Vi åker på morron i morrn och kommer tillbaka på söndag. Snälla Hanna är " installerad " som hund, katt o hus vakt. Hon skall även hålla björnarna o vargarna på behörigt avstånd !!
Eftersom jag inte är en särskillt välorganiseratt lagd liten människa, packar jag imorrn......
Jag kommer antagligen inte att vara Datautrustad under denna vecka så jag har en del läsning att ta igen då jag kommer hem.

- Grannarna våra tror antagligen att vi idkar nån slags " Ung-mamma-med-två-barns-byteshandel " här...Vi lastade in Lina, Miranda o Leo med tillbehör kl.16.00 och dök upp och lastade ur Hanna, Leia o Laban med tillbehör kl.19.00.

Nåväl, kanske borde kolla lite av " utrustningen" inför resan ikväll trots allt !!

Kommentarer

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0