Tiden stannade för en liten stund !!

Anton kom in till köket där Lina o jag var. Han sa : Mamma, är det inte nått du glömt o sagt till mej ????  Vad då ?? , sa jag.  Anton fortsatte : Ni gjorde nått förra sommaren...På natten !!!............................................................Men vad fanken, tänkte jag !!  Lina o jag sneglade på varandra o befarade det värsta. Det blev lite kallt i magen då jag tänkte på vad det kunde tänkas vara han menade....Tog iallafall mod till mej o frågade än en gång : Vad då ??   Då svarar han : NI ÅT KAKOR PÅ NATTEN !!!!  Jag såg smulorna på morgonen.   " ÅT KAKOR !!!!!!" YES......Lättnaden kändes total.( Lovade mej själv att ALDRIG göra överhuvudtaget nånting alls på nätterna hädanefter )

Kommentarer
Postat av: Maija

-och om du gör det - LÄMNA INGA SMULOR KVAR SOM BEVIS!!! ;-)

2008-12-28 @ 11:20:51
URL: http://tantelin.livejournal.com/
Postat av: Ninni

hihihi vilken härlig kommentar!! ljuvlig

2008-12-29 @ 11:13:36
URL: http://ninnih.blogspot.com

Säg hej!

Vem är du?
Vill du slippa skriva det igen?

Bloggar fröken/herrn själv?




Trackback
RSS 2.0